Národní výstava psů všech plemen Ostrava - 9.4.2011 - fotografie

09.04.2011 06:59

Zůčastnil jsem se výstavy u nás na Moravě pouze v pozici diváka a pokusil se "zachytit"  její atmosféru.

Posuzování probíhalo nezvykle na stole včetně měření výšky a nebyla tedy nouze o "zajímavé" momenty....:

Pan rozhodčí Václavík přistupoval pěkně citlivě k pejskům a opatrně je měřil, aby se nelekli "té divné" věci, co k nim přikládal. Měření pejsku bylo tedy prima, nicméně hodně psů rozhodilo posuzování na stole, na což nebyli od svých majitelů připraveni a zde tedy někteří "ztráceli body" ....  Připadalo mi, že se zůčastnilo více začínajících vystavovatelů a pejsci jim "nechtěli" pěkně stát a v pohybu bylo možno charakteristikovat pomocí výroku rozhodčího po první ukázce pohybu pejska :


"Tak jste mi ukázali,  jak umíte pěkně skákat :-) a teď ještě předveďte,  jak umíte běhat..."

Což je klasika, mě také moje Reggi  často skáče po vodítku místo běhání...
Více jsem si uvědomil, jak je příprava na výstavu velmi důležitá, když jsem byl letos již po třetí na výstavě jen za objektivem foťáku...
Jinak bylo kupodivu proti jiným ročníkům dostatek místa kolem kruhu a nebyla tlačenice ani pro diváky.

FOTOGRAFIE  ZDE

Netradičně jsem nestrávil cestu za volantem, ale využil nabídky cestovat s chovatelkou stafíků Editou Jemelkovou a její rodinou, za což ji velmi děkuji !

Kontakt

ing. Josef Zoula

j.zoula@seznam.cz

okres Olomouc

+420 774 / 714 703

Vyhledávání

MORAVIA   KNIGHT   Staffordshire   Bull   Terrier   Kennel

Anketa  " Poznej Reggi"  - ukončena  k  31.12.2009 s výsledkem :

1.zleva - " Agra" - sestra - 5%

2.zleva - Lady - matka - 21 %

3.zleva - Reggi  - 64 %

4.zleva - "Kiri" - sestra 10 %

Správná odpověď je bod č.3

Jsem členem klubu

Moravia Knight© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode